Sleep in the ground

From an art hoe girl's pen
Kellene a pénz, de nyár van?!
2018. augusztus 1., szerda - augusztus 01, 2018 • Hédi • 0 komment

Képtalálat a következőre: „yellow aesthetic”


Sziasztok!
Így nyár közeledtével, sokan szembesülünk azzal a problémával, hogy a szüleink már nem vesznek meg nekünk mindent. Hiába rebesgetjük a szempilláinkat, hiába csináljuk meg a létező összes házimunkát, nem veszik meg nekünk azt a belépőt a szigetre..
Én ilyenkor szánom el magam a diákmunkára. Természetesen az is érthető ha egyesek ezt nem részesítik előnyben, hisz nyár van, minek akkor dolgozni. De pénzkeresésre, bizony csak ez az egyetlen lehetőség van.

15 évesen kezdtem el dolgozni, egy gyárban. Mappákat fűztem le, ragasztottam őket, majd egy kartondobozba téve őket cipeltem el a terem másik végébe. Hogy őszinte legyek, eszméletlenül unalmas volt. Napi 8 órát dolgoztam, reggel 6-tól délután 2-ig. Ezek után nem csoda,hogy úgy tértem haza mint egy zombi. Rettentően fárasztó volt, de a fizetés (ahhoz képes,hogy 15 voltam) egész jó volt. A Nyár végére tudtam belőle venni magamnak egy jobb tv-t. Szóval valamennyire megérte ez a 0 agysejtes munka. Nem is beszélve  róla, hogy a munkatársaim iszonyatosan jó fejek voltak. Leszámítva azt, hogy 40-es pasikról beszélünk...:D Az hogy tudtam velük közben beszélgetni, és nevetni, nagyon sokat dobott a kedvemen. A munkahelyem a város másik végén volt, így a közlekedést nem nagyon tudtam megoldani, de szerencsére a munkaajánlóm, vállalta, hogy elszállít oda minden reggel (!) szóval ez nagyon kedves volt tőle. Persze természetesen nem csak egyedül én voltam ott mint diákmunkás, így nagyon sok új embert is megismerhettem. És mivel köztudottan imádom a pro illetve kontra listákat, írtam is egyet, hogy  könnyebben el tudjátok dönteni, hogy megéri e nektek dolgozni-, vagy sem.
Pro:

  • Pénzt kaptok, amivel remekül ki lehet egészíteni a zsebpénzeteket.
  • Nagyon sok új embert megismerhettek.
  • Nem fogtok otthon ülni és unatkozni.
  • Amikor megvesztek valamit, az jó érzés lesz, hogy megdolgoztál érte.
  • Önállósodsz.
  • A szülők nem fognak beszólogatni, hogy egész nyáron nem csináltál semmit.:)
Kontra:
  • Korán kell kelni.
  • Egy kissé fárasztó lesz.
  • Néha azt kívánod, hogy inkább megölöd magad, minthogy még egy percnél is többet kelljen ezt csinálnod.
  • Nem biztos, hogy olyan munkát csinálhatsz, amit elképzeltél.
Igazából ennyi lett volna, remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést.

Hédi 

Címkék: , ,


» «