Sleep in the ground

From an art hoe girl's pen
Hellllooo kedves olvasó!
2018. július 30., hétfő - július 30, 2018 • Hédi • 0 komment

Képtalálat a következőre: „yellow aesthetic”


És, ehhez a ponthoz is elérkeztünk volna, miután 2 napnyi blog design szerkesztgetés után, végre megírhatom az első, beköszönő bejegyzést is. El sem hiszem. Először is, nagyon-nagyon hálás vagyok Theának, hogy felhasználhattam, a kódjait. A blogját itt találjátok! Most pedig vágjunk is bele!


Mi ez a hely?

A személyes álom világom. Egy hely, ahol ki tudom adni a gondolataimat, és az érzéseimet. Régebben naplót írtam, de azt nem sikerült csak magamnak megtartani, szóval most inkább megosztom mindenkivel. Régebben is formálódtak ilyen gondolatok a fejemben, de most végre van időm, így nyár közeledtével.




Ki vagyok én? 

Hédi vagyok, 16 éves, igazi természet-, és állat barát. Tele álmokkal, és vágyakkal. Tiszteletbeli könyvmoly, írni vágyó, és zenekedvelő. Valaki, aki 3 év alatt nem jutott el addig, hogy a boci-boci tarkán kívül mást is el tudjon játszani a gitárján, és valaki, aki csak azért vesz inkább könyveket, mert nem szereti ha üres a könyvespolca. Félig vegetáriánus.

Mi lesz itt?

Személyes irományok,
Tippek,kritikák,
Motivációs és inspirációs bejegyzések,
Véleményezések,
És még sok minden más, amikre hamarosan fény derül, ha velem tartotok! ♡

Címkék: , ,


«